Banner 980x90

ZAAO veic klientu aptauju pakalpojumu attīstīšanai

SIA "ZAAO" (ZAAO) ikdienā cenšas nodrošināt modernu atkritumu apsaimniekošanu un kvalitatīvu klientu servisu. Lai uzzinātu vērtējumu uzņēmuma darbībai un sniegtajiem pakalpojumiem, klienti aicināti paust savu vērtējumu, aizpildot ikgadējo ZAAO klientu aptaujas anketu.

Kā pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja ZAAO sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Leimane, ZAAO ir svarīgs klientu viedoklis, tas vienmēr tiek analizēts, attīstot uzņēmuma piedāvājumu.

ZAAO vēlas izzināt atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumu saņēmēju viedokli par līdzšinējo sadarbību, saņemtajiem pakalpojumu veidiem un nepieciešamiem jauniem pakalpojumiem gan sadzīves atkritumu, gan otrreizējai pārstrādei derīga iepakojuma savākšanai.

Tāpat klienti aicināti izvērtēt komunikāciju ar uzņēmumu, tostarp SMS pakalpojumu, Zvanu centra darbību, iegūto informāciju, apmeklējot uzņēmuma infrastruktūras objektus.

Aptaujas anketu klienti saņem pa pastu kopā ar 2015.gada atkritumu izvešanas kalendāru. Aizpildītās anketas līdz 2015.gada 1.februārim var atdot dažādos veidos - nodot atkritumu savācējmašīnu šoferiem, ienest kādā no ZAAO birojiem, atstāt EKO laukumu pārziņiem vai sūtīt pa pastu uz Valmieras biroju (SIA ZAAO, Rīgas iela 32, Valmiera, LV4201), to var arī sūtīt pa faksu + 64281251.

Ērti aptaujas anketu gan privātpersonas, gan uzņēmumu un organizāciju pārstāvji var aizpildīt elektroniski uzņēmuma mājas lapā www.zaao.lv.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)