BTA Baltijā klientiem sāk piedāvāt uz mākslīgo intelektu balstītu pakalpojumu 

Foto: Pexels.com
Foto: Pexels.com
AAS "BTA Baltic Insurance Company" (turpmāk – BTA) Baltijā sadarbībā ar Igaunijas jaunuzņēmumu DriveX sāk piedāvāt inovatīvu, uz mākslīgo intelektu balstītu risinājumu, kas ļaus klientiem krietni ātrāk, ērtāk un drošāk veikt transportlīdzekļa stāvokļa fiksēšanu apdrošināšanas polises iegādes procesa laikā.

Šis risinājums 100% apmērā jau tiek piedāvāts un to izmanto BTA Igaunijas filiāles klienti, kuri iegādājas KASKO apdrošināšanas polises, savukārt tagad pakāpeniski tiek sākts piedāvāt arī BTA apdrošināšanas polišu pircējiem Latvijā. Tuvākajā laikā inovatīvais pakalpojums būs pieejams arī BTA klientiem Lietuvā.

"Risinājuma pamatā ir unikāla tehnoloģija, kas rūpīgi izstrādāta jaunuzņēmumā Igaunijā. DriveX ir uz mākslīgo intelektu balstīta automašīnu fotogrāfiju iesniegšana un atpazīšana, kas jo īpaši būs noderīga tiem BTA klientiem, kuri iegādājas KASKO polises. Iepriekš aicinājām klientus ierasties BTA Klientu darījumu centros vai vienojāmies par konkrētu vietu un laiku, lai mūsu speciālisti varētu piefiksēt reālo transportlīdzekļa stāvokli. Taču tagad – BTA speciālists tikai nosūtīs saiti un klients pats sev ērtā laikā un vietā pēc sistēmā norādītajiem soļiem varēs veikt nepieciešamo foto fiksāciju, kas automātiski tiks importēta BTA sistēmā un pievienota attiecīgā klienta polisei! Tieši tik vienkārši, turklāt atbildīgi, jo varam parūpēties par klientu un mūsu speciālistu drošību un veselību, vienlaikus nodrošinot augstu un ātru klientu apkalpošanas servisu," uzsver BTA Valdes priekšsēdētāja vietnieks Oskars Hartmanis.  

DriveX no klienta uzņemtajām fotogrāfijām fiksēs automašīnas numura zīmi, transportlīdzekļa izskatu, pārliecināsies par bilžu kvalitāti un reģistrēs datumu un laiku, kad tas izdarīts. Turklāt klientam būs iespēja pārskatāmi un vienkārši redzēt, ko un kā nepieciešams nobildēt. Tādējādi ar DriveX risinājumu klients ietaupīs laiku un naudu, bet BTA varēs nodrošināt modernu un ātru servisu, kas arī pasargā no potenciāliem krāpniecības gadījumiem.

"Līdzšinējais process bija manāmi novecojis un jo īpaši šobrīd, kad saskaramies ar dažādiem drošības pasākumiem, bija jāatrod risinājums, kas būtu tehnoloģiski augstvērtīgs, lietotājiem saprotams, ērts un uzticams. Esmu gandarīts, ka BTA sadarbībā ar DriveX izmantoja šo iespēju un vēlreiz pierādīja, ka esam uz inovācijām vērsts uzņēmums apdrošināšanas tirgū. BTA ikdienu tiek radīti jauni tehnoloģiski lieliski risinājumi, kas klientu, mūsu speciālistu un sadarbības partneri ikdienu padara ātrāku un vieglāku," stāsta O.Hartmanis.

Par BTA
Apdrošināšanas akciju sabiedrība "BTA Baltic Insurance Company" ir viena no vadošajām apdrošināšanas sabiedrībām Baltijā, kas piedāvā plašāko nedzīvības apdrošināšanas pakalpojumu klāstu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. BTA Baltijā nodarbina vairāk nekā 1000 darbiniekus. BTA akcionārs ir "Vienna Insurance Group AG" ar gandrīz 200 gadu ilgu pieredzi apdrošināšanas nozarē. Ar kopumā vairāk nekā 25 000 darbinieku apmēram 50 apdrošināšanas sabiedrībās 30 valstīs, "Vienna Insurance Group" ir izteikts līderis savas darbības tirgos Centrāleiropā un Austrumeiropā, rūpējoties par vairāk nekā 22 miljoniem klientu. "Vienna Insurance Group" ir vadošā Vīnes biržas indeksa (kopš 1994. gada) ATX visaugstāk novērtētais uzņēmums ar "Standard & Poor’s" auditoru kompānijas piešķirto augsto finansiālās stabilitātes novērtējumu A+ ar stabilu nākotnes attīstības prognozi. "Vienna Insurance Group" cieši sadarbojas ar "Erste Group" – lielāko mazumtirdzniecības banku Centrālajā un Austrumeiropā.


Papildu informācija:
Elīna Rasmane
Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta direktore 
AAS "BTA Baltic Insurance Company"
E-pasts elina.rasmane@bta.lv 

 

Uz sarakstu