Visas ziņas

  • Pārtrenēšanās riski, kurus nedrīkst neievērot3

    Pixabay

    Jauni pētījumi atklāj, ka tie, kuri regulāri dienā trenējas divas vai vairāk stundas mēdz pārspīlēt ar fizisko slodzi, nodarot ķermenim vairāk kaitējuma nekā dodot kādu labumu. Kāds Austrālijas sporta žurnālā publicēts pētījums norāda sekas, kuras var izraisīt pārtrenēšanās. Ja ķermenis tiek ilgstoši pakļauts psiholoģiskam stresam, tas var vājināt zarnu darbību, kas, savukārt, var novest pie baktēriju un toksīnu nokļūšanu asinsritē.

  • Baltmaize tikpat veselīga kā pilngraudu maize

    Pixabay

    Visi veselīgā uztura piekritēji, kuri paspējuši atteikties no baltmaizes, pārejot uz pilngraudu maizi ir pārsteigušies. Jauns pētījums no Izraēlas apgāž iepriekšējos pieņēmumus, ka pilngraudu maize ir veselīgāka par rupjmaizi. 

  • Kas būtu jāzina par proteīnu?

    Pixabay

    Olbaltumvielas jeb proteīni ir nozīmīgas barības vielas bez kurām organisms nespēj funkcionēt. Galvenā olbaltumvielu sastāvdaļa ir aminoskābes, kuras iedalās aizvietojamās un neaizvietojamās. Pastāv 20 dažādas aminoskābes, kuras nepieciešamas ķermenim, taču organisms spēj veidot tikai 11 - pārējās nepieciešams uzņemt ar uzturu. 

  • Fakti par miegu (+infografika)

    Pixabay

    Miegs ir viena no iecienītākajām cilvēka nodarbēm. Daudzi tam piešķir lielāku nozīmi, nekā citi, taču kopumā pastāv dažādi interesanti fakti, kas liek aizdomāties par miegu kā mistisku procesu, kas iedarbojas uz visu organismu. 

  • Tējas dažādās iedarbības (+infografika)1

    Bieži vien aizmirstam par tik vienkāršu, bet iedarbīgu un pieejamu līdzekli pret nogurumu, bezmiegu un citām problēmām kā stiprinoša augu tēja. 

  • Trīs vingrinājumi garīgajam stiprumam

    Pixabay

    Daudzi neiedomājās, ka prātu un it īpaši garīgo spēku var trenēt gluži kā ķermeni. Tāpat kā ar fiziskajiem treniņiem, tas jādara regulāri un neatlaidīgi. Problēmas cilvēka dzīvē būs vienmēr un nekur nepazudīs, tāpēc ir vērtīgi spēt ar tām tikt galā vienkāršāk, ko var panākt padarot sevi garīgi stiprāku. Iekšējais spēks ir nepieciešams ne tikai, lai kopumā tiktu galā ar šķēršļiem, bet arī spētu izbaudīt dzīvi. Turpinājumā apskatīsim trīs vienkāršus paņēmienus kā padarīt sevi garīgi stiprāku, neieguldot daudz laika. 

  • Seši izplatīti karstuma mīti

    Pixabay

    Pirmie siltuma viļņi šogad ir piedzīvoti, atliek gaidīt svelmi. Ar karstumu saistīti vairāki mīti, kuri maldina daudzus. Turpinājumā piedāvājam apskatīt dažus no šiem mītiem. 

  • Kļūdas pēc treniņa, kuras sagrauj labvēlīgo efektu

    Pixabay

    Pirmais visiem jau zināmais likums sportojot – tas jādara regulāri. Nav nozīmes tam, cik daudz Jūs nodarbojaties ar sportu, bet cik regulāri. Taču kā no treniņiem iegūt vislabāko efektu un kā to darīt pareizi?

  • VM piedāvā slimnīcas dalīt četros līmeņos; rosina veidot arī ārstniecības iestāžu sadarbības teritorijas4

    Foto: Paula Čurkste/ LETA

    Veselības ministrija (VM) rosina stacionāro pakalpojumu sniedzējus iedalīt četros līmeņos, kā arī veidot ārstniecības iestāžu sadarbības teritorijas.

  • Ķirurgi un Dzemdību nama speciālisti vērsušies ST, apstrīdot normas par normālo pagarināto darba laiku

    Pilseta24.lv

    Bērnu slimnīcas Bērnu ķirurgu arodbiedrība un Rīgas Dzemdību nama ārsti un vecmātes ir iesnieguši pieteikumu Satversmes tiesā (ST), apstrīdot normas par normālo pagarināto darba laiku, aģentūru LETA informēja pieteicēju interešu pārstāvis, zvērināts advokāts Ivo Klotiņš.